Op straat in Cothen en Langbroek

14 maart 2015

Op straat in Cothen en Langbroek

Cothen/Langbroek - Leden van de SP waren vandaag actief met het uitdelen van folders in Cothen en Langbroek. Op maandagavond is de wijk De Geer aan de beurt. Ook worden de komende dagen nog in diverse wijken folders verspreid door de leden uit die wijk. “Op woensdag is het dan zo ver. Dan  hebben de mensen de mogelijkheid om te kiezen voor een ander provinciaal en landelijk beleid. Want de leden van de provinciale staten kiezen straks ook een nieuwe Eerste Kamer,” legt campagneleider Elton Wollenberg uit.

Foto: Elton Wollenberg

Op pad in Cothen

De speerpunten van de SP in de provincie Utrecht zijn: meer banen, vooral voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt, ruim baan geven aan de fiets en het openbaar vervoer, bouwen van betaalbare en energiezuinige woningen, behoud van voorzieningen in kleine kernen en inzetten op duurzame energie en natuurbehoud.

Foto: Elton Wollenberg

Folderen in Langbroek

“En als we een goed resultaat behalen, kunnen we wellicht straks ook een gedeputeerde leveren. Wat leuk is, is dat onze Wijkse wethouder Jan Burger gevraagd is om eventuele onderhandelingen te begeleiden,” sluit Wollenberg af.