Aan de slag in Cothen en Langbroek

22 februari 2014

Aan de slag in Cothen en Langbroek

Cothen/Langbroek – De verkiezingscampagne is begonnen en daar horen huis-aan-huis folders bij. Opvallend is dat de SP in Cothen en Langbroek een speciale verkiezingskrant verspreid.  “We zijn natuurlijk in alle kernen van onze gemeente actief. Maar investeren in Cothen en Langbroek is van groot belang. Waarom? Vanwege de leefbaarheid en de toekomst van beide dorpen,” laat SP-lijsttrekker Jeroen Brouwer weten.

De afgelopen jaren is er hard gewerkt in zowel Cothen als Langbroek. Nieuwe voorzieningen zijn gerealiseerd en er zijn flink wat woningen gebouwd. “Daardoor kunnen jongeren hier een huis krijgen en ouderen zo lang mogelijk zelfstandig blijven wonen. Maar ook de scholen en de sportverenigingen kunnen weer vooruit,” vertelt Jeroen Brouwer.

In de verkiezingskranten ‘Aan de slag in Cothen’ en ‘Aan de slag in Langbroek’ vertellen Cothenaren en Langbroekenaren wat zij belangrijk vinden en waar zij zich met de SP de komende jaren voor willen inzetten.

In de verkiezingskrant voor Cothen is te lezen hoe Cothen een voorbeeld is voor bouwend Nederland. Joop van Maurik vertelt over de voorzieningen voor ouderen, Gerrie Odijk over de ontwikkelingen in De Kamp en Mirjam van Echteld over de thuiszorg. In de krant voor Langbroek komt oud-wethouder Gerard Minnaar uitgebreid aan het woord over het nieuwe sportcomplex en vertelt Barry van Leeuwen over het ‘zelfbouwen’ van woningen.

En natuurlijk wordt duidelijk welke plannen er voor de komende jaren zijn. “Er is nog genoeg te doen in Cothen en Langbroek. Bijvoorbeeld op het gebied van de woningbouw, de zorg en verkeersveiligheid. Daar gaan we samen met onze mensen en andere organisaties de komende tijd mee aan de slag,” besluit Brouwer.