SP met kraam in De Horden

8 maart 2014

SP met kraam in De Horden

Wijk bij Duurstede - Vandaag was de SP zichtbaar aanwezig in de wijk de Horden. In het winkelcentrum deelden leden het ‘Waiks Tomatenbord’ en verkiezingsfolders uit en gingen zij in gesprek met bewoners en het winkelend publiek. Ook werden folders uitgedeeld in de Rivierenbuurt. “Volgende week kan men terecht bij de kraam op de Markt. Maar natuurlijk zijn onze leden ook de komende dagen actief in de verschillende buurten in onze gemeente,” laat afdelingsvoorzitter Frans van der Tol weten.

De afgelopen periode is huis-aan-huis het ‘Waiks Tomatenbord’ uitgedeeld.  De komende week wordt de folder ‘Samen aan de slag en uit de crisis’ verspreid. “In die folder stellen verschillende kandidaat-raadsleden zich voor en vertellen we wat onze plannen zijn voor de toekomst. Het gaat daarbij vooral om de werkgelegenheid, het versterken en aantrekkelijk maken van de binnenstad, het garanderen van goede zorg voor mensen die dat nodig hebben, de woningbouw, het vernieuwen van de buurtcentra De Heul en De horden , investeren in duurzaamheid en het eerlijk verdelen de lasten,” aldus Frans van der Tol.

De verkiezingsfolder van de SP met daarin een interview met wethouder jan Burger en lijsttrekker en fractievoorzitter Jeroen Brouwer vindt men hier.