Start verkiezingscampagne in muziektheater

12 februari 2014

Start verkiezingscampagne in muziektheater

Wijk bij Duurstede – De SP in Wijk bij Duurstede start op vrijdagavond 14 februari aanstaande de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen. “Het wordt een bijzondere avond in het muziektheater. Met films, interviews, muziek en nog veel meer. We hopen dat zoveel mogelijk mensen komen. Want samen kunnen we van de komende verkiezingen een groot succes maken,” aldus afdelingsvoorzitter Frans van der Tol.

Op woensdag 19 maart 2014 zijn er gemeenteraadsverkiezingen. Hieraan neemt ook de SP deel, voor de derde achtereenvolgende keer. Van der Tol: “De voorgaande keren werden er al voldoende zetels binnengehaald om in het college zitting te kunnen nemen. En we hebben laten zien dat we het verschil kunnen maken. Of het nu om de woningbouw gaat, de zorg, het luisteren naar de mensen, of investeringen in de voorzieningen in de verschillende kernen. Het zijn belangrijke verkiezingen. Landelijk staat de SP er goed voor, maar we doen het ook lokaal goed. Dat willen we verzilveren door meer zetels te halen dan de huidige drie!”

De afdelingsvoorzitter wijst er op dat de nodige hulp nodig is om dat succes ook daadwerkelijk te behalen:  “Vele handen, maken immer licht werk! Vandaar dat wij alle leden en mensen die ons steunen, vragen om mee te komen doen. Dat kan bij een van de campagnedagen, door folders rond te brengen, of bij een van de andere klussen.”

De campagneavond op vrijdag 14 februari aanstaande begint om 20.00 uur in het Muziektheater in de Rijnstraat in Wijk bij Duurstede.

Mocht U verhinderd zijn, maar toch wat willen doen, mail ons dan gerust via wijkbijduurstede@sp.nl  of bel naar 0343-571635. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op! Houdt U tevens de dagen na 14 februari de agenda op onze site in de gaten voor nieuws en de campagnedagen