Zorgboerderij Langbroek is opnieuw geopend

24 september 2016

Zorgboerderij Langbroek is opnieuw geopend

Foto: Jan Burger

Langbroek - Zorgboerderij Langbroek is een bijzondere plek, waar mensen met een visuele en een verstandelijke beperking vol inzet en plezier hun werk doen. “De zorgboerderij is onlangs verbouwd. Dat is mooi om te zien. Zorginstellingen zijn ook aan het vernieuwen. Om de mensen die er werken en de dieren nog beter te kunnen verzorgen. Dat is gebeurd met steun van vereniging Bartimeus Sonneheerdt. Het is prachtig opgeknapt en tijdens de opening afgelopen vrijdag was het een groot feest,” vertelt SP-wethouder Jan Burger.

Er waren afgelopen vrijdagmiddag veel mensen aanwezig.

Foto: Jan Burger

“We hebben een rondgang gemaakt  langs de nieuwe gebouwen. Het ziet er prima uit. Er is veel vernieuwd. Wat ook leuk is, is dat er verschillende producten worden verkocht. Bijvoorbeeld vers vlees, verschillende sappen, meerdere soorten jam, groenten en nog meer. Het zou leuk zijn als mensen af en toe een bezoek brengen aan de boerderij. De prijzen zijn prima en het zijn allemaal zelfgemaakte en verse producten. Kortom, een keer een kijkje nemen bij de nieuwe zorgboerderij van Bartimeus is gewoon prima,” vertelt Burger nog.