Knotshockeydag op Mariënhoeve

6 juli 2016

Knotshockeydag op Mariënhoeve

Foto: Jan Burger

Wijk bij Duurstede - Vandaag, woensdag 6 juli, heeft hockeyvereniging Dorsteti voor de achtste keer op rij, samen met de Rabobank, restaurant 't Veerhuys en Arte Viva een Knotshockeydag/verwendag gehouden voor mensen met een beperking. “Het was erg leuk om mee te doen. En de mensen met een beperking kwamen van verschillende organisaties. Het was een leuke dag voor hen waarbij ook het college meedeed met de hockeywedstrijd,” vertelt SP-wethouder Jan Burger.

Het was een zeer gezellige middag met muziek, sport en spel. Ook werd er een heerlijke maaltijd gesponsord door ‘t Veerhuys. De middag begon op sportcomplex Mariënhoeve om 14.00 uur en was rond 17.00 uur afgelopen.

Foto: Jan Burger

“Er deden veel mensen mee, oud en jong. De muziek was geweldig en er werden leuke oefeningen gedaan en tenslotte ook nog een leuke wedstrijd gehouden tussen de dames/meisjes en de heren/jongens. Het eindigde in een gelijkspel, dus iedereen was blij,” vertelt de wethouder.

“Een heel mooi initiatief van de hockeyvereniging en ook leuk om te zien dat iedereen zo enthousiast was. Zo laat je zien dat mensen met een beperking gewoon mee kunnen doen en sporten is voor iedereen erg goed,” eindigt de SP'er.