Een goed en strijdbaar 2016 gewenst!

3 januari 2016

Een goed en strijdbaar 2016 gewenst!

Wijk bij Duurstede - Aanstaande vrijdag, 8 januari 2016, organiseert de SP-afdeling Wijk bij Duurstede haar jaarlijkse nieuwjaarsborrel in het muziektheater aan de Rijnstraat. “We willen met deze borrel iedereen bedanken die zich het afgelopen jaar heeft ingezet voor de partij en samen een strijdbaar 2016 inluiden. Ook onze nieuwe leden en andere belangstellenden zijn van harte welkom,” vertelt afdelingsvoorzitter Frans van der Tol.

Het afgelopen jaar heeft de SP zich voor veel kwesties hard gemaakt. “Van bijvoorbeeld de goede zorg tot en met een tegenstem tegen de grondafgraving en slibstort in de Bosscherwaarden. En ook het komende jaar gaan we weer aan de slag in het belang van onze inwoners in Cothen, Langbroek en Wijk bij Duurstede. Voor betaalbare woningbouw, goede opvang en voldoende begeleiding voor de vluchtelingen, een nieuw zwembad en goede voorzieningen in de wijkcentra en de binnenstad,” aldus Van der Tol.

Iedereen is daarom welkom op de nieuwjaarsreceptie van de SP in het muziektheater. Vooral ook de mensen met een goed idee of strijdbare plannen. De raadsfractie en de wethouder zijn eveneens aanwezig. De bijeenkomst begint om 20.00 uur.

Ben je een echte keukenprins(es) en vind je het leuk om van tevoren te helpen hapjes te maken? Mail dan naar Elton Wollenberg: eltonwollenberg@gmail.com