Wijkse SP viert jubileum in muziektheater

14 december 2014

Wijkse SP viert jubileum in muziektheater

Foto: Elton Wollenberg

Wijk bij Duurstede - Op zaterdag 13 december vierde de Wijkse SP-afdeling haar tienjarig bestaan in het muziektheater aan de Rijnstraat. “Het was een zeer geslaagde avond. Ook erg leuk dat er een groepje partijgenoten was gekomen uit de Utrechtse Heuvelrug om te delen in de feestvreugde,” vertelt raadslid Hans Pouw, ėėn van de organisatoren van de feestavond.

Afdelingsvoorzitter Frans van der Tol benadrukte tijdens de opening dat dit keer de politiek een keer niet centraal staat, maar ontspanning en gezelligheid. Daarna volgde een leuk filmpje gemaakt door Hans Pouw en Femke van den Heuvel. Hierin interviewde Pouw Wijkenaren over wat zij van tien jaar SP in Wijk bij Duurstede vonden.

Ook vertolkten Gerry Odijk, Henriette Sanders en Hans Pouw onder muzikale begeleiding van troubadour Boudewijn Hansen een lied. Daarin werd stilgestaan bij zaken die kenmerkend zijn voor de Wijkse SP, zoals actievoeren, luisteren naar de mensen, aandacht voor de zorg, investeren in de gemeenschap en bestuursverantwoordelijkheid.

Foto: Elton Wollenberg

Reacties

Leuk om nog even te melden! ook de voorzitter van de afdeling Schagen was aanwezig!!!! ook niet toevallig een nicht van Hans Pouw Jeanne Pouw!!!

Beste collega's van de SP, van harte gefeliciteerd met julie 10-jarig jubileum, op naar de 20! Veel succes met het vervolg!!
Groetjes, Wil Kosterman

Dank je, Wil!