De SP op de Markt en in de wijken

15 maart 2014

De SP op de Markt en in de wijken

Wijk bij Duurstede - Vandaag, zaterdag 15 maart, waren alle politieke partijen aanwezig op de Markt om informatie te verstrekken en het gesprek aan te gaan met de inwoners. Ook de SP had een kraam ingericht. Leden van de SP deelden daarnaast folders uit in de wijk De Geer en in Langbroek. “Nog vier dagen campagne voeren. Natuurlijk zijn we het hele jaar actief, maar juist nu komt het er op aan,” aldus afdelingsvoorzitter Frans van der Tol.

De afgelopen weken is huis-aan-huis het ‘Waiks Tomatenbord’ verspreid. Daarnaast gaan leden deze periode opnieuw alle huizen langs om de verkiezingsfolder uit te delen. En in Cothen en Langbroek is een aparte folder verspreid waarbij de partijstandpunten duidelijk worden over zaken die in de kleine kernen spelen. Van der Tol; “Het is heel mooi om te zien dat onze leden in grote getale de handen uit de mouwen steken. Zo kunnen we heel veel inwoners bereiken en laten zien wat we de afgelopen periode hier hebben gedaan.”

Natuurlijk gaat de SP zich ook de komende tijd inzetten. “En wij blijven dat samen met de mensen doen. Goede en betaalbare zorg bijvoorbeeld, woningen voor alle doelgroepen, goede voorzieningen en vooral de mensen actief bij het gemeentelijk beleid betrekken en meer werken aan werk. Zo komen we samen uit de crisis” vertelt Van der Tol.