Limit by Mass op Catch-Up

10 november 2013

Limit by Mass op Catch-Up

Wijk bij Duurstede - Na een succesvol optreden bij de laatste Catch-Up staat Limit by Mass 16 november als hoofdact op het Podium. De 5-koppige Cothense band speelt de beste rockmuziek uit alle tijden. Naast Limit by Mass zijn er optredens van The Mellow, De Ramptoeristen en Consillium.

De enige Ramptoeristen die van de Wijkse nachtburgemeester in deze gemeente mogen komen zijn de leden van de Nederlandstalige punkband, de Ramptoeristen. Bij De Ramptoeristen draait het om de energie, feest, bier, chaos, rotzooi en ellende. Hopelijk zitten de dakpannen bij Muziektheater van Ginkel stevig vast.

Consillium is ook weer van de partij. Consilium is ooit ontstaan in Café de Verjaardag van Tante Marie in Wijk bij Duurstede. De band bestaat uit Mark (gitaar), Jesper (zang, gitaar, toetsen), Micha (drums) en ze spelen van akoestisch, via rock tot metal.

Voor het eerst on stage bij Catch-Up is The Mellow. Myra Felicia Veldkamp is zangeres, toetsenist en songwriter van The Mellow. De muziek die ze maken is niet echt "mellow". Bandlid Jasper Lagemaat “We spelen gewoon Rock, met hier en daar een snufje van dit of van dat… blues!!. Maar het blijft rauw, puur en ranzig.” Naast eigen nummers spelen ze covers. Ze spelen niet gewoon een covertje.. het moet natuurlijk wel strak en vet zijn.

Speciaal voor deze Catch-Up hebben Micha en Manon de poster ontworpen. Graaf Tel bijt zich vast in een fles Catch-Up, maar toch telt hij 4 fantastische bands komende zaterdag bij Catch-Up. Het muziektheater van Ginkel is zaterdag om 20:30 geopend, de entree bedraagt 5 euro. Het rockfestijn duurt zeker tot 1 uur. Meer informatie vind je op www.catchuprockpodium.nl.