Ledenbijeenkomst 16 maart : inspraak SP Congres ‘1 voor Allen’

3 maart 2012

Ledenbijeenkomst 16 maart : inspraak SP Congres ‘1 voor Allen’

Op 2 juni vindt het SP Congres ‘1 voor allen’ plaats. Het congres bestaat uit gekozen vertegenwoordigers van de leden en is bepalend voor de richting die de partij de komende tijd op zal gaan. Ook kiezen de vertegenwoordigers op het congres het partijbestuur. Alle leden hebben inspraak in de verschillende onderwerpen die op het congres besproken worden. Daarom organiseren we in de aanloop naar het congres twee keer een ledenbijeenkomst. De eerste op vrijdag 16 maart en de tweede op donderdag 26 april. In de congresstukken kun je lezen wat de plannen zijn. Ze zijn vanaf 4 maart te downloaden van SP net (www.spnet.nl onder ‘congres’). De stukken zijn nog ‘in concept’ want na het horen van de leden in de ledenbijeenkomsten in het hele land, kunnen er nog wijzigingen worden aangebracht. Die worden dan weer besproken in onze tweede ledenbijeenkomst op 26 april.

Leden die mee willen praten en hun mening geven over de inhoud van de concept-congresstukken zijn welkom op :
Vrijdag 16 maart, 20.00 u bij Frans vd Tol, Hoogstraat 64 Wijk bij Duurstede
Opgeven voor deze avond graag bij Gerry Odijk ( gerry.odijk@casema.nl )