SP Wijk bij Duurstede activiteiten

22 augustus 2011

SP Wijk bij Duurstede activiteiten

De vakantieperiode is weer voorbij. Reden voor het lokale SP bestuur om de agenda voor de komende maanden bekend te maken. Er zal weer maandelijks een SP lokaal worden gehouden. De invulling van de avonden zal zoals gebruikelijk divers zijn, maar altijd interessant voor leden en niet leden van de SP.

Het eerste SP lokaal wordt gehouden op 9 september in het Feuniks lokaal 3 om 20:00. Daarna bent u ook welkom op 7 oktober en 4 november. Wilt u een onderwerp op de agenda zetten, of graag de SP bijpraten over uw organisatie, mail dan even naar wijkbijduurstede@sp.nl ovv SP Lokaal. Uiteraard kunt u ook altijd bij de fractie langs komen met uw verhalen, meld u daarvoor even aan bij een van de fractieleden (Jeroen Brouwer, Gert de Heus, Hans Pouw of Jan Oechies). Het eerstkomende fractieoverleg is woensdag 31 augustus.

Op Woensdag 2 november kunt u meepraten over de bezuinigingen, hierover wordt u binnenkort verder geïnformeerd, maar zet die datum alvast in uw agenda.