SP bespreekt bestrijding armoede en terrorisme

27 september 2008

SP bespreekt bestrijding armoede en terrorisme

Onlangs is de SP-conceptnota Brandhaard Aarde verschenen. In deze nota geeft de Tweede Kamerfractie in samenwerking met het wetenschappelijk bureau haar visie over de vraagstukken van internationale machts- en rechtsorde. De SP-afdeling Wijk bij Duurstede bespreekt de nota tijdens een openbare bijeenkomst op zaterdag 4 oktober a.s.

In de nota Brandhaard Aarde stelt de SP voor wat zij wil veranderen in de internationale politiek. Ook bekijkt zij de samenhang tussen de belangrijke globale problemen, zoals: armoedebestrijding, terrorisme, internationale instituties, ontwikkelingssamenwerking, de positie van de NAVO, enzovoorts.

De SP Wijk bij Duurstede gaat deze nota bespreken en wel op zaterdag 4 oktober aanstaande. Van 11.00 tot 12.00 uur kan ieder lid in het Feuniks gebouw aan het Walplantsoen mee discussiƫren over de huidige internationale problemen en de gewenste oplossingen. Ook belangstellenden zijn welkom.