Campagne Tweede Kamerverkiezingen 2017

27 november 2016

Wijkse SP’ers bij landelijke manifestatie Nationaal Zorgfonds

Foto: Jan Oechies

Den Haag/Wijk bij Duurstede – Op het Haagse Spuiplein was afgelopen zaterdag de  landelijke aftrap van de 100-daagse campagne voor het Nationaal Zorgfonds. Daar waren ruim drieduizend mensen op afgekomen. Ook waren er Wijkse SP’ers aanwezig. “Wij maken ons grote zorgen over het feit dat veel mensen noodzakelijke zorg mijden omdat ze het eigen risico van 385 euro niet kunnen betalen,” vertelt het Wijks SP-bestuurslid Elton Wollenberg.

22 oktober 2016

Uitnodiging voor ledenvergadering van de SP

Foto: Peter Duisters

Wijk bij Duurstede - De SP-afdeling in Wijk bij Duurstede houdt op vrijdag 28 oktober aanstaande een ledenvergadering voor leden uit de gemeenten Bunnik en Wijk bij Duurstede. De bijeenkomst wordt gehouden in het muziektheater aan de Rijnstraat. De aanvang is om 20.00 uur. Het is de bedoeling dat tijdens deze avond het concept van het verkiezingsprogramma wordt besproken. Op zondag 30 oktober is er een regioconferentie. Daar gaan twee leden en een gast vanuit Wijk bij Duurstede naar toe en zij nemen de reacties mee.