Partijen beplakken borden

14 februari 2022

Partijen beplakken borden

Foto: jeroen Brouwer / Carlo Brouwer SP Wijk bij Duurstede

WIJK BIJ DUURSTEDE – De eerste partijen startten afgelopen weekeinde de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen van 16 maart. Anderen, waaronder de SP doen dat aankomende zaterdag. De Wijkse partijen toonden hun samenwerkingskracht door maandagmiddag allemaal tegelijkertijd de lokale borden te beplakken. ‘We zijn weliswaar concurrenten de komende weken. Maar zo tonen we aan dat we respect hebben voor elkaar’, bekijkt SP-er Jeroen Brouwer.

De Wijkse lijsttrekker plakte samen met nummer drie op de lijst Ron Meinema en nummer vijf Carlo Brouwer de SP-posters. Bij de meeste andere partijen waren de lijsttrekkers er ook. Met koek en koffie van burgemeester iris Meerts werd er flink vooruit gekeken. ‘Goed dat we zo bij elkaar kunnen zijn. Voor ons zullen het vast niet de laatste posters zijn. Die plakoorlog is altijd een van de leukste dingen om te doen. Wij zijn er klaar voor’, glimlacht Brouwer.