SP bij winkelcentrum De Horden

15 september 2021

SP bij winkelcentrum De Horden

Foto: Elton Wollenberg

WIJK BIJ DUURSTEDE – De Wijkse SP-afdeling staat aankomende zaterdag, 18 september, van 10.30 uur tot 12.00 uur met haar kraam bij winkelcentrum De Horden. Iedereen met vragen, kan hier langs komen. Ook enkele raadsleden zijn aanwezig. ‘De komende maanden zijn we onder andere bezig met de Wooncrisis die er dankzij de laatste kabinetten is. We gaan bijvoorbeeld aan de slag met een woonenquête. Als mensen ideeën hebben, of verhalen hebben over de wooncrisis, dan horen we het graag. De koffie en thee staat klaar’, vertelt voorzitter Frans van der Tol uit.

Ook fractievoorzitter Jeroen Brouwer staat bij de tafel. Hij ziet in dat de lokale politiek de komende maanden niet alleen in het teken van de verkiezingen van 2022 zal staan. ‘We hebben de eerste luchtkastelen al weer terug zien komen op social media en in  folders Die verkiezingen gaan een steeds grotere rol spelen. Er zullen de komende maanden wel wat last minute cadeautjes uit d ehoge hoed komen. Maar bezuinigingen gaan wel door. Inwoners kunnen hier vragen over komen stellen’, meldt de SP-fractievoorzitter.