Fractieberaad SP

1 december 2014

Fractieberaad SP

Wijk bij Duurstede - Donderdag 4 december om 20:00 uur houdt de SP fractieberaad in de fractieleeskamer van het gemeentehuis. "Wij bereiden ons dan voor op de verhuizing van het museum naar het oude stadhuis op de markt. Ook bespreken we het stellen van gemeentelijke taken op afstand. Welke taken voert de gemeente momenteel in eigen beheer uit en welke taken kunnen bijvoorbeeld door de inwoners of bedrijven worden gedaan?", aldus fractievoorzitter Jeroen Brouwer.

"Op ons verzoek is de Gravenbol op de agenda gezet. Wij worden geïnformeerd over het reilen en zeilen op dit recreatiegebied. Wij nodigen gebruikers van de Gravenbol uit om hun ervaringen met ons te delen. Ook vragen wij ondernemers hoe hun ervaringen zijn. Als laatste agendapunt verdiepen wij ons over het parkeerbeleid. Er liggen plannen om het evenemententerrein te verharden en geschikt te maken als parkeerterrein bij evenementen Wij hebben al een reactie van bewoners van de Vesting. Maar wij horen graag de mening van bewoners en gebruikers van het evenementen terrein. Iedereen is van harte welkom donderdagavond," besluit Brouwer.

.