Presentatie resultaten meldpunt Bossewaard

28 augustus 2012

Presentatie resultaten meldpunt Bossewaard

Wijk bij Duurstede - Op maandagavond 3 september aanstaande presenteert de SP de resultaten van het meldpunt De Bossewaard. Afgelopen weken konden mensen met klachten en ervaringen over de zorgboerderij in Cothen hun verhaal kwijt op een speciaal daarvoor ingericht meldpunt. Dit naar aanleiding van klachten en ernstige onrust op De Bossewaard. De reacties zijn verwerkt in een rapport met conclusies en aanbevelingen.

De SP zal deze conclusies en aanbevelingen aanbieden aan de Raad van Bestuur van de Stichting Abrona. Voor deelnemers aan het onderzoek en andere belangstellenden wordt er een presentatie verzorgt op maandag 3 september in de activiteitenruimte van het woonzorgcomplex aan het Cob Balkplein 11 in Cothen. De bijeenkomst begint om 19.30 uur. Na de presentatie is er gelegenheid voor het stellen van vragen en kan het eindrapport worden meegenomen. Voor meer informatie kan men contact opnemen met SP-raadslid Hans Pouw, tel. 0343 - 574438